Dziedziny :
· [1]
· [1]
· [1]
· [2]
· [7]
· [6]
· [1]
· [1]
· [4]
· [6]
· [6]
· [2]
· [3]
· [1]
· [1]
· [2]
· [15]
· [3]
· [5]
· [1]
· [3]
· [10]
Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu Dziedzina: Społeczeństwo, socjologia Autor: Tomasz Goban-Klas Miejsce i rok wydania: 2009 Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN Liczba stron: 340 Wymiary: 16,5x24 cm ISBN: 978-83-01-14300-8 Okładka: Miękka Ilustracje: Tak Cena: 43,00 zł (bez rabatów)
[ Pozycja niedostępna ] Opis Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Przedstawia aktualny stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne.
Książka:
syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach;
przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;
w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim.
Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.Podziel się swoją opinią o tej książce..