Racjonalista - Strona głównaDo treści


Fundusz Racjonalisty

Wesprzyj nas..
Zarejestrowaliśmy
199.557.380 wizyt
Ponad 1065 autorów napisało dla nas 7364 tekstów. Zajęłyby one 29017 stron A4

Wyszukaj na stronach:

Kryteria szczegółowe

Najnowsze strony..
Archiwum streszczeń..

 Czy konflikt w Gazie skończy się w 2024?
Raczej tak
Chyba tak
Nie wiem
Chyba nie
Raczej nie
  

Oddano 246 głosów.
Chcesz wiedzieć więcej?
Zamów dobrą książkę.
Propozycje Racjonalisty:

Złota myśl Racjonalisty:
"Biskupi nie zawsze chętnie patrzą na księży-społeczników. Modlitwa przez pracę ich obraża, domagają się dni wolnych na modlitwę."
Komentarze do strony Marilyn Manson

Dodaj swój komentarz…
Kasia Mazur - Kontrowersyjna gwiazda
Każdy wiek ma swego artystę. Kiedyś był Michał Anioł my mamy Briana. Ta postać nie jest płytka. Próbując go zrozumieć musimy przebić się przez tę warstwę powierzchniowości i stereotypów i norm jakie wpaja nam społeczeństwo. Możemy na to patrzeć jak na terapię szokową dla naszego pięknego świata. Bo przecież człowieczeństwo to tylko przykrywka dla prawdziwych zwierzęcych instynktów. Gatunek dominujący uważający się za lepszy.
Autor: Kasia Mazur  Dodano: 06-05-2015
Reklama
RuledbySecrecy - Fascynujące!
Cóż, piszę z lekkim opóźnieniem, ale nie sposób się oprzeć. Nie widzę celu w sprzeczaniu się o kwestie lubienia, bądź nie lubienia danej osoby. Ponoć o gustach się nie dyskutuje. Zresztą, to już było wałkowane. Chcę tylko wyrazić własne zdanie na temat Briana i powyższego artykułu. Uważam, że wywiad w dużym stopniu ukazuje naturę Warnera. Nie kryje się z własnymi opiniami i światopoglądem. Takie osoby trzeba szanować, gdyż jest ich mało. Sama jestem przytłaczana przez środowisko, które nie potrafi wyrazić własnego zdania. Manson jest w pewnym stopniu odskocznią od tych marnych kukiełek. Jeżeli ktoś zastanawiał się nad jego barwną postacią to wie, że jest to bardzo inteligentny facet. Nic dodać, nic ująć. A propo artykułu-krótki, do rzeczy. Chyba tego szukałam. Co prawda czytanie komentarzy przysporzyło mi większej rozrywki. Pozdrawiam.
Autor: RuledbySecrecy  Dodano: 01-04-2013
mansonka. - artystom wolno więcej ;p
Drogi "adolfie" nie wiem na jakiej podstawie piszesz, że Marilyn Manson śmierdzi.
Marilyn Manson nie jest satanistą i nie wiem dlaczego większość tak sądzi. nie uprawia także sexu ze zwierzętami...
to co czytam w niektórych komentarzach jest śmieszne, ponieważ ludzie którzy w sumie nic o Nim nie wiedzą Go oceniają.
Jeżeli przeczytalibyście CHOCIAŻ Jego autobiografię na pewno nie powiedzielibyście, że jest m.in.: satanistą, zoofilem i zboczeńcem.
Każdy artysta ma jakieś odchylenia, to czyni go wyjątkowym.
Dla mnie jest kimś więcej niż artystą.

jeśli jest ktoś kto chciałby porozmawiać na Jego temat to piszcie na gg: 16143976 ;)
Autor: mansonka. Dodano: 06-04-2010
39dz - Troche dystansu
Wiecie kto jeszcze manipuluje publika? Paris Hilton. A wiecie kto jeszcze to bezblednie robil? Hitler. Przymknijmy oko na wszystkie absurdy bo ci ludzie sa wielcy z racji tej umiejetnosci. No i Manson, tak jak ostatni wymieniony ma wysoki iloraz inteligencji! I pewnie kocha swojego psa! W ramach ironii;] Mam nadzieje, ze kiedys bedzie taki swiat, w ktorym ludzie przestana miec jednokeirunkowe poglady.
Autor: 39dz Dodano: 23-02-2010
she-devil - ;-)
Witam wszystkich. Szczerze mówiąc, czytając Wasze wypowiedzi na temat nie Marilyn'a Manson'a bo to jest nazwa zepsołu, a raczej Brian'a Hugh'a Warner'a zrobiło mi się bardzo nie przyjemnie. Nasze społeczeństwo jest zepsute do granic możliwości. Tak się składa, że akurat jestem zagorzałą fanką tego zespołu i ogólnie takiego gatunku muzyki. Wydaje mi się, że obraźliwe wyrażanie się na temat Jego osoby jest również krzywdzące dla mnie i reszty jego fanów. Tak się składa, że realia są zupełnie inne, niż te które serwują nam wszystkim brukowce. Jeśli obejrzycie sobie wywiady, które zostały z Nim przeprowadzone przekonacie się, że jest On bardzo inteligentym, oczytanym i zrównoważonym człowiekiem(co może być dla niektórych wątpliwe). Dziś tak na prawdę wolicie posłuchać sobie Jonas Brothers, OK. Mnie to zupełnie nie razi. Chociaż zdanie na temat tej kapeli mam, ale nie będę go wyrażać publicznie. Pozostawię je dla siebie. W każdym razie wracając do tematu, sytuacje, które przedstawiają media z udziałem Brian'a czyli np. uprawianie seksu ze zwierzętami jest zupełnym nieporozumieniem i obłudą. Według mnie jest to prawdziwy facet, jest pociągający. Uważam również, że są róże gusta i jeśli komuś nie podoba się dana osoba to powinien on ją omijać szerokim łukiem.
Autor: she-devil Dodano: 21-12-2009
caruś - mm
alo! Ludzie pisanie, że mm to debil jest po prosty głupie ( chyba, że znsz kolesia na 100%, raczej nikt z was tak db go nie zna). Jego teksty pokazują tą 2 stronę człowieka. Piosenki super, nie chodzi mi w tym przypadku tylko o muze(,choć ona też jest niezła), ale i o rozumowanie. W tekstach nie chodzi i to aby odbębnić i napisać jakieś głupie literki do dobrego rytmu, lecz przedstawienie czegoś interesującego!  
Autor: caruś Dodano: 16-12-2009
mansonka - hej
uwielbiam mansona i nie tylko jego  bo wokaliste hima therazmusa czy nawet wokalistke ewenscence
Autor: mansonka Dodano: 24-11-2009
fanka.manson - hej
kid jo sam jestes debil i idiota nie oceniaj innych ludzi jak ich nie znasz a skoro marlina nie lubisz to nie musisz mowic o nim zle on jest modrzejszy i fajniejszy od ciebie cwoku
Autor: fanka.manson  Dodano: 23-11-2009
fanka.manson - kocham MARLINA
Witam jestem fanka Mansona i nie tylko chciałabym do niego napisac list napisac mu jak bardzo go lubie i kocham .uwielbiam jego muzyke  piosenki i jego samego CZY KTOS MOZE MI WYSLAC NA MOJ MAIL KEGO MAIL MOJ MAIL TO; EWELAUTP@WP.PL
Autor: fanka.manson Dodano: 23-11-2009
J.zior - Marilyn manson-Dluga droga z piekla<----autobio
gdzie moge dostac ta ksiażke?? było by fajniejak ktos by mi dał namiary na E-mail THX wielkie a jesli chodzi o Pana MM to chyba każdy ma prawodo wyrażania swojego Ja, czyż nie??więc nierozumiem o co ten cały chałas i kłutnia. Pozdrawiam jednych i drugich, zwolenników i przeciwników itd...
Autor: J.zior Dodano: 12-04-2009
kusiolka - kocham mensona!
Bardzo lubie merlina mensona chcialam bym napisac do niego e-maila ale raczej nigdy nie znajde jak sie jego e-mail nazywa czy ktos moze wie jak sie z nim skontaktowac pisemnie??wiem ze to glupie ale ja go tak kocham...!!
Autor: kusiolka Dodano: 01-03-2009
Charles Manson - oj oj
radze dokladniej sie dowiedziec kim on jest. nie udowodniono mu udzialu w ani jednym morderstwie.
Autor: Charles Manson Dodano: 29-01-2009
Ktoś normalny xF - Ludzie pozabijam was!
Nie moge czytać jak ktos pisze ze marilyn manson to debil i gwalci zwierzeta!
O BOżE!!! Ludzie posluchajcie siebie!!
jak mozna wypowiadac sie o kims kogo sie nie zna!!
To czlowiek ktory przeszedl w swoim zyciu wiecej niz mozecie sobie wyobrazic ile mozna przezyc w tak krotkim okresie naszego zywota!
Tworzy muzyke dajaca do myslenia i taka ktora mowi prawde o nas wszystkich!
Wielki szacun dla niego ze potrafi spostrzegać ten świat z zupelnie innej perspektywy...z takiej z ktorej nikt nie potrafi spojrzec...
KONIEC!!!!!!!!!!!!!
Marilyn manson-Dluga droga z piekla<----autobiografia!
Autor: Ktoś normalny xF Dodano: 01-12-2008
irma - MM
LUDZIE!?
nie możecie oceniać człowieka po muzyce, lub jego wyglądzie jak go nawet nie znacie!?
a gazety kłamią, a w necie same pozmyślane ploty o nim.
WIĘC NIE OCENIAJCIE GO! ;/
Autor: irma Dodano: 12-11-2008
Weri. - A ja go uwielbiam. :).
Dla mnie MM jest kimś więcej niż artystą. Przeczytałam na tej stronie sporo komentarzy. Jednak nie wszystkie, bo tak szczerze, nie chce mi się. Zgadzam się z niektórymi, którzy sądzą, że MM traktuje nas jak króliczki doświadczalne. Jego życiem interesuje się dopiero jakieś pół roku. Jest dla mnie wspaniały. Nic dodać, nic ująć ;)). Czasem wnerwia mnie(napewno nie tylko mnie)to, że ludzie widząc, np. jego zdjęcie od razu uważają go za idiotę. Jednak wygląd to nie wszystko ^^. Niestety tak samo jest jeśli chodzi o to co robi na scenie. To prawda. Jest w pewien sposób charakterystyczny do tego co robi, ale przecież show na scenie to także nie wszystko. Jak już kilka osób wspomniało jest naprawdę inteligentnym mężczyzną. Ogółem za jego tok myślenia jest najbardziej interesującym człowiekiem na ziemi, przynajmniej dla mnie.. :)
Autor: Weri. Dodano: 24-09-2008
....dem00na - ....:)
Moim zdaniem nie szata zdobi człowieka. Brian H.W. jest bardzo inteligentym człowiekiem z przeżyciami. Jeżeli ktoś sie wypowiada na Jego temat tak w idiotyczny sposób sam wypisuje sobie na twarzy jaki naprawde jest tylko po prostu nie potrafi sie do tego przyznać. Piszesz, że MM jest idiotą świadczy to o Tobie samym. Bardzo mi sie podoba, że MM jest inwidualistą i nie patrzy na przekonania innych tylko postępuje według własnej woli. Za to Go wręcz kocham . .. ily.MM a właściwie to nie kocham MM tylko Briana Hugha Warnera.
Autor: ....dem00na Dodano: 11-08-2008
MATI
MOIM ZDANIEM MARILYN MANSON TO JEDEN Z NAJBARDZIEJ KONTROWERSYJNYCH I ZNANYCH MUZYKOW NA SWIECIE.JEST SZAłOWY I DIABELSKI ALE Z CZASEM ZAJEBISTY.NAJLEPSZY TELEDYSK MANSONA TO PERSONAL JESUS I TAINTED LOVE
Autor: MATI Dodano: 04-07-2008
Helka
Moim zdaniem MM to normalny piosenkarz. Taki z niego Satanista jak z koziej dupy trąba;). Wie co teraz jest na topie- to showbiznes a on jest showmenem no i. . . chodzi mi o pierwszy komentarz Nawet gdyby MM ruchał się ze zwierzakami to co ci do tego??? Jeżeli by chodziło o Kaczyńskiego to jeszcze rozumiem. Ale u MM- to normalne :)
Autor: Helka Dodano: 18-03-2008
Merlina Manson
1. MM nie uprawia sexu ze zwierzętami
2.Da się go zrozumieć bo on również jest człowiekiem
3. Jest satanistą oh wielkie mi halo ja też jestem
4. Może i jest debilem i skończonym idiotą ale ja tego ciotę uwielbiam!!!
No i nie wiem co mogę wam jeszcze powiedzieć bo wszystko zostało już powiedziane wcześniej i nie zostało nic więcej do dodania
Autor: Merlina Manson Dodano: 15-03-2008
wikuuus - Brian Worner jest naprawde inteligentny
ja osobiscie bardzo lubie tworczosc Briana Warnera.
Mysle jesdnak,ze do konca nigdy sie nie dowiemy co on ma nam do przekazania,bo kazdy jego tworczosc odbiera inaczej,dlatego uwazam ze ludzie nie powinni debatowac nad tym"co on chce nam powiedziec".Co prawda jest komercyjny,ale takie sa prawa owczesnego rynku muzycznego,jesli chcesz zaistniec musisz szokowac.moze gdyby nie to ze taki ma image,nigdy by nie zaistnial w swiatku medialnym,i nie przekazal nam tego wszystkiego,nie wypowiedzial swojej opinii na rozne tematy.bardzo cenie go jako czlowieka i jako artyste,lecz rozumiem ze nie do kazdego moze docierac jego sztuka!
Autor: wikuuus Dodano: 10-03-2008
Kaja
Niektóre z komentarzy są wręcz absurdalne. Ktos kiedys powiedzial, ze bezstronne opinie są kompletnie bezwartościowe, tutaj mamy dowód na to, że nawet przybierając jakąś stronę, argumenty mogą okazac się znacznie głupsze i pozbawione wartosci niz gdyby trzymac się tej bezstronności.

Jesli chodzi o Mansona, co jak co, jest inteligentym człowiekiem z przesłaniem dla inteligentnych ludzi. Śmiem podejrzewac, że połowa jego fanów do owej grupy ludzi nie należy, słuchając go tylko ze względu na jego kontrowersyjnośc, barwnośc, innosc i przyjemną, w odpowiednim rozumieniu, muzykę, niekoniecznie mając pojęcie o tym, co faktycznie ma do przekazania. Może to byc własnie ceną za popularnosc a może spowodowane faktem, że odstrasza ludzi swoim storzonym przez media nieprzyzwoitym wizerunkiem.

W moim przekonaniu Manson traktuje ludzi jak króliki doświadczalne, nikt tak do końca nie jest w stanie odkryc na czym polega jego gra i co dokładnie chce osiagnac, a on, bawiąc sie przy tym doskonale, kreuje w swojej mądrej głowce nowe wnioski na temat ludzkiej głupoty. Na pewno niejedna osoba próbowała go rozgrysc i wydaje mi się, że warto się nad nim zastanowic, bo jest to niewątpliwie interesująca postac.

Z drugiej strony nie powinno się zapominac, że to tylko człowiek. Swoim zachowaniem potrafi w przemyslany sposób sprowokowac, wysmiac i uswiadomic ludziom ich głupotę, ale z pewnoscia popelnia równiez błędy, które nie są częscią jego chytrego planu.
Autor: Kaja Dodano: 10-05-2007
ANTY - Y
Dobry tekst dobrego człowieka na dobrej stronie.
Wyjaśnia wiele sytułacji ludziom mniej "wtajemniczonym". A ci którzy wystawiają komenta przed przeczytaniem typu "to zjeb i debil" to powinni powtórzyć szkołę podstawowa. Jestem fanem i oburzające jest to że jakieś MAY-DAY itp. pedały wystawiają swoje pedalskie komentarze."Ugly Kid Joe"
masz może jakikolwiek dowód o uprawianiu seksu ze zwierzętami ??? Bo z psychologicznej strony tej sytułacji to próbujesz zrzucić z siebie swoje zboczenia na innych i sam poczuć się czystym (ci co choć trochę znają się na psychologi zrozumieją ;) )
Autor: ANTY Dodano: 11-01-2007
Monika - ..........
większość osób ocenia Briana po wyglądzie, wierze... ja mam to gdzieś. Kocham jego muzykę, jest świetny! Ma doskonały głos... Pozdrowienia dla jego fanów. :)
Autor: Monika Dodano: 30-12-2006
Caleb
Śmieszą mnie ludzie, którzy bezpodstawnie krytykują Mansona nie mając pojęcia o jego muzyce-mówię tu o zarzutach typu: a to debil jest, zjada koty, pedał i satanista. Niestety prawda jest taka, że MM jest dla ludzi inteligentnych, którzy nie postrzegają muzyki jak wytwór maszynki do robienia kasy z ślicznymi, grzecznymi tekstami. Oczywiście jest komercyjnym artystą i nieraz przesadza, ale ma ciekawe i mądre przemyślenia, a jego muzyka to prawdziwa sztuka.
Autor: Caleb Dodano: 27-12-2006
ciekawski - MM
MM jet inteligętną osobą. jego Filozofia co do wojen ma sens.To co mówi o religicha to już jego sprawa ale to co móiw o wszystkim innym to mogę powiedzieć że jest to inteligętne myślenie:) nie słucham MM ale słyszałem o nim co nieco i chciałem się coś dowiedzieć o nim.ii wnioskuję że nie jest to osobowość tak straszna jak mówią;p pozdrawiam
Autor: ciekawski Dodano: 19-12-2006
L.Vis! - mieszane emocje
Mam co do MM mieszane od czucia. Wiele z jego sztuki - obrazów, muzyki - rzeczywiście ma przesłanie. Pokazywane w sposób przesadny, w dodatku szokujący, bo jesteśmy już wszyscy tak znieczuleni, że inaczej to co ma do powiedzenia w żaden sposób by do nas nie trafiło.
Jednak sporo jest rzeczy, które dla mnie są prostym, komercyjnym chwytem - zero sztuki - a tylko prosty skandal pt. "wykorzystajmy wątki anty-religijne i pornograficzne" - przecież wiadomo, że to najbardziej działa na ludzi. No, ale Manson jak każdy chce zarabiać, a granica sztuki jest bardzo cienka...
Autor: L.Vis! Dodano: 18-12-2006
neti - Prawda sama się broni
nie mam pojęcia czy jest moralny...nie chcę być źle zrozumianym
Autor: neti Dodano: 25-11-2006
neti - Prawda sama się broni
Nie wiem kim jest m. manson choć długo obcowałem z nim jako artystą i człowiekiem bo nie potrafię nikomu "zajrzeć" do głowy.Uważam że pierwszoplanowym dla niego celem jest prowokować czyli inspirować do...Moim zdaniem pokazuje że człowiek jest wewnętrznie sprzeczny i jako "zbieg sprzeczności" indywidualnie się rozwija.Pokazuje różnicę między ewolucją a rewolucją.Nie jestem bynajmniej bezkrytyczny wobec niego.Zarzucam mu egotyzm narcyzm histeryczność...Pieprzcie się wszyscy fanatycy...
Autor: neti Dodano: 25-11-2006
Lula _ o co chodzi - i like him
Manson wydaje mi sie spoko:) oki bez jaj. Jest bardzo kontrowejsyjną postacia, i za to go lubie nie boi sie presji i gadek ludzi wokoło. jest wyjątkowy a takich ludzi lubie. Nie mam nicc do jego postrzegania swiata bo w sumie nie wiem do monca o co mu chodzi... zapewniam nikt NIE WIE (bo nikt go nie zna, znasz go? :)jednak z tego tekstu zgadzam sie z nim w 49. 9999...% pozdrawiam

''Nigdy nie utknij w niebie , będąc na haju''
Autor: Lula _ o co chodzi Dodano: 08-08-2006
Posejdon_666 - Paradoks Mansona
Paradoks Mansona polega na :
KOMiK napisał że nie podoba mu się komercyjność Mansona. Komiku drogi widać że nei zrozumiałeś przesłania.. Manson WYŚMIEWA komercyjność ! Sam stał sie komercyjny żeby grać na nosie mediom, żeby wychodzić na scenę i pokazywać czym jest człowiek, dokonać publicznej defakacji i po raz kolejny pokazać że ludzie po drugiej stronie barierki to banda matołów :) Społeczeństwo ameryki jest w strasznie niskiej kondycji intelektualnej (moje dane empiryczne) dlatego Manson jako silny autorytet dla takich młotków, wykorzystuje to ! Robi przedstawienie.. jest postmodernistą, jest ARTYSTĄ. Wiele zespołów rockowych uprawia rzemiosło, mało jest już prawdziwych artystów ! Manson jest jednym z nich.
Autor: Posejdon_666 Dodano: 18-07-2006
Posejdon_666 - To nie jest muzyka dla..
Manson łączy w sobie zgniliznę tego świata (zależy jak na to patrzeć) Jakiś czas ćpał, więc podróże po własnej podświadomości pozostawiły w nim swój wpływ :-/ Zgnilizna tego świata jest czymś naturalnym, Manson szokuje widza, ale w sposób łagodny, zwyczajny przekazuje poprostu PRAWDĘ, zwykli ludzie którzy nei wiedzą o czym mówi Manson ciężko jest zrozumieć jego zachowania i wypowiedzi. To przykład stereotypów.. ktoś powiedział że Manson śmierdzi.. jest to dla mnie śmieszne.. skoro ten ktoś go nie lubi, zapewne nie był na jego koncercie tudzież nie wąchał go. Mansona możnaby porównać do ulicznego filozofa.. wizjonera ? Czasem zwykły żul/ćpun okaże się osobą inteligentną i na poziomie (znacie zapewne opisany w GW przypadek bezdomnego-doktoranta na dworcu centralnym?) Nie wolno osądzać ludzi na podstawie pozorów, a Marylin celowo je wprowadza żeby nei dopuścić takich debili jak ugly kid do swojej filozofii.. Nie jest on jakimś guru, poprostu mówi co przeżył i do jakich wniosków doszedł, dzięki niemu nie musimy być ćpunami żeby dojść do takich wnioskó o życiu. Manson nie jest wykłądowcą, Manson jest reporterem !!!
Autor: Posejdon_666 Dodano: 18-07-2006
Mansonka - młodzi fani nie są głupi...
przeczytałam wszystkie wasze komentarze, z których wynika, że młodzi fani fani Marilyna Mansona są głupi i pociąga ich tylko to, że Brian jest anty-chrystusem. To bzdury! jak miałam 5 lat, moja ciotka 20letnia sadzała mnie przed telewizorem i poprostu zmuszała mnie do oglądania teledysków Mansona. Miałam jej to za złe, bo się go wtedy bałam. Teraz mam 14 lat i zrozumiałam co chce prekazać ludziom. Cały czas jestem jej wdzięczna za to, że pokazała mi tego wspaniałego człowieka. Często też tłumaczyła mi teksty jego piosenek. Marilyn Manson jest świetny i mam nadzieję, że jeszcze będzie śpiewać.
Pozdrowienia dla wszystkich fanów MM!
Autor: Mansonka Dodano: 15-07-2006
KOMiK - Panowie Fanowie...robicie wioche!!1
Od niedawna podoba mi się jego muzyka, jego styl bycia itp. Kiedyś uważałem go za kretyna i niedorozwoja - głównie za sprawą mediów i ggłupich ludzi wokół mnie. Nie podoba mi się to, że jest strasznie komercyjny...Ale oczywiście najważniejsza jest muzyka... i teksty, które są nasycon bólem, życiem, czy może moim zdaniem słusznymi opiniami na temat spraw polityki... Ale jak w wielu przypadkach, tak i w tym nie podobają mi się fani. Nie wspominając już o błędach... Niektórzy fani, tak jak media robią z niego idiotę i czciciela szatana. A pisanie jest on moim idolem, oddam za niego życie dobijają mnie dogłębnie... Fani w całym tym cyrku są najgorsi..Precz z tępakami.
Autor: KOMiK Dodano: 17-06-2006
The Lamb Of God
Brian H. Warner to dla mnie nie tylko muzyk. To jeden z najlepszych współczesnych poetów traktujący w swych tekstach o Bogu i społeczeństwie. Ocenianie go na podstawie tego, co wtłacza nam do głów telewizja to ignorancja, którą nie wypada się chwalić.
Nie słyszałeś? Nie zrozumiałeś? Nie zabieraj głosu. To typowy przykłąd zachowania Dziecka Neostrady...
Autor: The Lamb Of God Dodano: 08-06-2006
Guchy
Nie lubię jak jakiś skończony burak wyrzuca mi od kretynów dlatego, ze zgadzam sie po czesci z Brianem Warnerem! Lubie jego muzyke, a argumenty typu- Wycial sobie zebra, czy uprawial sex ze zwierzetami phi pluje na nie, tak samo opluwam tych jelopow! Myślą, ze jak tylko maja IQ wyzsze od przecietnej istoty ludzkiej juz strofuja innych. Ogolnie- PIEPRZCIE SIE!!!
Autor: Guchy Dodano: 14-05-2006
Marilyn Manson fan - ON JEST NAJLEPSZY/
MOIM ZDANIEM MARILYN MANSON JEST NAJLEPSZY PONIEWAŻ W SWOICH UTWORACH WYRAŻA PRAWDĘ I MYŚLI Z KTÓRYMI SIĘ CHCEMY NIE RAZ ROZSTAĆ.CI CO MÓWIĄ ŻE ON JEST POWALONY TO BEZNADZIEJNE KRETYNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Autor: Marilyn Manson fan Dodano: 16-03-2006
nancy - Ad. Krzysztof z "dziwnego świata"
Świat dziwny ?... odchłanie wiedzy czekają do zgłębienia na twoją osobę i troche wyobraźni Krzysztofie a zrozumiesz że jest całkowicie naturalny i nie ma sie czemu dziwić .W związku z bohaterem komentarza to abstrachując od czepiania się twoich słów, odwołuję się do myśli którą przekazujesz ... to rozważania na temat nie mogą mieć nic wspólnego z punktem siedzenia (subiektywizm) , czy zmianą upodobań wzgl. idolów, ponieważ Marylin Manson jest postacią nieistniejącą - wymyśloną , która nie stanowi osoby ale jedynie myśl uzewnętrznianą przez człowieka który nadał jej pewien rodzaj uniwersalnej mądrości . Nie rozumie umysłów , które fascynują się swoimi kolejnym idolami będąc pod wpływem przyziemnych zależności , płytkie to troche ponieważ fascynacja myślą , rozumem czy duszą świadczy o choć częściowym zrozumieniu swego idola a w przeciwnym razie to raczej bezmózgie otępienie którym rządzą błachostki . Rozumieć trzeba osobowość istoty człowieczej aby sie fascynować , coś nie tak jeśli tymczasowo ulegać fascynacji powierzchownością osoby aby stanowiła cenny wzorzec bez zrozumienia jej osobowości .... jak to w idolu którego myśli nie rozumiemy topimy swoje namiętności i zainteresowanie ....... Nie o to chodzi chłopczyku w życiu ...Krzysiu myślisz że masz racje na temat gadania - w twoim przypadku tak , rzeczywiście bezsensu żebyś "gadał" bo pewnie myśli w treści tesz nie zrozumiesz ....... ach kalectwo i brak wyobraźni. Pozdrów dziewczyne....
Autor: nancy Dodano: 24-01-2006
nancy - Makes Who?
Nie moge sie oprzeć aby nie stanąć po stronie pana Superstar ,cóż jak inaczej jeśli nie na przekór hipokryzji i obłudzie wykreowanej obecnie rzeczywistości. Zniesmaczonym Postacią Marylina Mansona poradziłabym nabrać odrobine dystansu również do własnej osoby i zbliżając się do względnego obiektywizmu znaleść choć odrobine subtelności we własnej duszyczce i logiki w rozumie aby zrozumieć że własna osoba odstaje ku dołowi od owej Persony - Myśli . Negując to indywidułum sprowadzacie swoją osobę w odchłań "powszechnej hipokryzji" do poziomu "powszechnego ścierwa" ,nie można bowiem zaprzeczyć że ten "Potwór" sprzedaje swoją myślą prawde bezwzględną w kontraście do względności obiektywizmu pospolitej istotki. Nie chodzi tu o poczuwanie jakichkolwiek pozytywnych emocji związanych z osobą M.M. ,ale o możliwość miary własnego otępienia ,proporcjonalnego złym emocją związanym z bohaterem komentarza. Sprowadzanie istoty do poziomu interpretacji jej zmysłami wzrokowymi czy słuchowymi to kalectwo umysłowe , zbrodnią jest brak wyobraźni > nie uchwycenie przekazywanej myśli i jednoczesne wartościowanie osoby . Nie ma przymusu rozumienia innych istot , tak samo jak ich oceniania. Brak wstydu nie oznacza próżności , może np. otwartość w wyrażaniu swojej twórczości , której nikt nie musi być amatorem . Polecam z wnętrza własnej duszy zrzucić z siebie odrobinę zmanierowania na rzecz dystansu do współczesnej rzeczywistości....... Rozumnym główką ( oczywiście niezainteresowanym rownież ) najszczersze gratulacje ... oby wasza wyobraźnia i wolne dusze kwitly nieprzerwanie ...........
Autor: nancy Dodano: 24-01-2006
doti666 - Wielki człowiek
Manson jest wielkim artystą, do tego bardzo mądrym człowiekiem. Racjonalista to dobre określenie dlaniego.Chce wiele przekazać ludzią. Jego teksty piosenek i wypowiedzi są na prawde godne przemyśleń, a to co wygłaszają media to bajki wyssane z palca. Potrafi dać niezłe show na scenie,mało kto tak potrafi. Koncert Mansona to coś więcej niż tylko koncert. Na początku byłam jego fanką dla samej muzyki, a później go zrozumiałam, jego sposób myślenia i teraz jest dla mnie autorytetem, mam obsesje na jego punkcie, po prostu go kocham.
Autor: doti666 Dodano: 27-12-2005
cinek - bądzmy bardziej otwarci
Marilyn Manson to bardzo kontrowersyjna osoba wywołująca skrajne emocje.Jedni lubią jego muzyke inni nie jednak myśle,że nie mozna skreślać go i nie brać pod uwage tego co mówi,na podstawie domysłów i pierwszego wrażenia.Ja osobiście go nie słucham,ale to co mówi jeśli nie jest godne pochwalenia i aprobaty,to przynajmniej jest godne uwagi.(w końcu nic nie trace)Przeczytałem,pomyślałem,rozważyłem,dziękuje,a oceny typu "to debil",sa przejawem ignorancji,biorąc pod uwage rzesze osób słuchających.szacunek.pozdrawiam
Autor: cinek Dodano: 19-12-2005
umysł to piękna żecz
Manson ukazał prawdę o tym jaki naprawdę jest człowiek i dlatego za to go ludzie nienawidzą, bo wolą żyć w zakłamaniu i udawać że nic się niedzieje, wiekszość ludzi przestało juz myśleć bo wolą krutszą drogę, czyli zgadzać się z opinia reszty bo ta opinia jest na topie a niechcą być jako odlutki kotórzy myśła inaczej niż większość, to jest chore. Popatrzcie jaką siłę, władzę ma telewizja, media co robią z ludżmi, są jak małpy które siedzą w swoich klatkach(domach) przed TV. Większość ludzi co się na jego temat wypowiada nawet pewnie nie widziała jego zdjęcia, klipu ani niesluchała muzyki, poprostu sie wypowiada a raczej kopiuje to co mówią o nim media, i inni ludzie. Nie jestem fanem mansona, jego muzyka mi sie bardzo podoba i ją słucham od bardzo dawna (od początku 1 albumu), jak byłem młody i głupi to słuchałem dlatego że mnie kręciło że jes anty chrystem itd, ale z wiekiem zmądrzałem i dopiero teraz widze na czym to polega, i zanim ktos się wypowie na jego temat radzę przestudiować jego teksty po swojemu a nie z wypowiedzi innych ludzi lub mediów, zacznijcie ludzie mysleć po swojemu, bo jak narazie większość jest karmiona bananami przed swoimi odbiornikami świętymi.
bardzo dobze manson ujoł to w tych słowach

"Violence for the people
They always eat the hand that bleeds
Vviolence for the people
Give the kids what they need "
Autor: umysł to piękna żecz Dodano: 03-12-2005
BaraG - "Trudna droga z piekła"
Wszystkim, którzy wiedzą "wszystko" o Mansonie ze śmiesznych przesłanek praszowych i nieautoryzowanyc wywiadów odsyłam do genialnej autobiograficznej ksiązki: "Trudna droga z piekła". A wszyskim, którzy sądzą, że "są za fani, żeby czytać o takim idiocie" proponuje zastanowić się nad bezmiarem własnej głupoty!

"Cause you are from the perfect world,
World that threw me away today..."

Pozdrawiam.
Autor: BaraG Dodano: 29-10-2005
BaraG - "Trudna droga z piekła"
Wszystkim, którzy wiedzą "wszystko" o Mansonie ze śmiesznych przesłanek praszowych i nieautoryzowanyc wywiadów odsyłam do genialnej autobiograficznej ksiązki: "Trudna droga z piekła". A wszyskim, którzy sądzą, że "są za fani, żeby czytać o takim idiocie" proponuje zastanowić się nad bezmiarem własnej głupoty!

"Cause you are from the perfect world,
World that threw me away today..."

Pozdrawiam.
Autor: BaraG Dodano: 29-10-2005
BaraG - "Trudna droga z piekła"
Wszystkim, którzy wiedzą "wszystko" o Mansonie ze śmiesznych przesłanek praszowych i nieautoryzowanyc wywiadów odsyłam do genialnej autobiograficznej ksiązki: "Trudna droga z piekła". A wszyskim, którz sądzą, że "są za fani, żeby czytać o takim idiocie" proponuje zastanowić się nad bezmiarem własnej głupoty!

"Cause you are from the perfect world,
World that threw me away today..."

Pozdrawiam.
Autor: BaraG Dodano: 29-10-2005
zosia:) - szanujcie ludzi takich jakimi sa...
wiecie co zastanawiam sie dlaczego ludzie mowia ze kogos nie lubia jesli wcale go nie znaja. ja jesli kogos nie znam to jest to dla mnie osoba neutralna i nie mowie odrazu ze to idiota tylko dlatego ze tak czy tak sie zachowuje... co do mediow to oni pisza co im sie podoba, poprostu czukaja jakiejs sensacji zeby zwiekszyc naklad sprzedarzy (czy cos w tym stylu:P) i czesto sa to historie wyssane z palca... my (osoby lubiace Mansona) lubimy go, sluchamy jego muzyki i mamy gdzies ja meia psiza o nim ze jest idiota itd... powiedzmy ze lubisz Britney i ktos napsize ze jest idiotka no to watpie zeby ktos uwierzyl... dla mnie ona jest... hmmm jakby to powiedziec nieprzepadam za nia ale nie mowie dorazu ze jest glupia, na tym to polega, szanujcie ludzi takich jakimi sa... no to tyle pzdr pa:*
Autor: zosia:) Dodano: 21-10-2005
Daniel - Manson
Kocham Marilyna Mansona i jeśli uważacie podobnie to dzwońcie na 889894964
Autor: Daniel Dodano: 05-10-2005
krzysiek - dziwny jest ten świat...
Ojej, gadanie, znów nic, tylko gadanie. "Lubię-nie lubię". A co to za różnica?! Wszytko to jest głupie i tyle. Jednego dnia to a drugiego co innego. Pewna kobieta bliska memu sercu, swojego czasu.....kurde, strasznie jej się podobał Krzysztof Chołowczyc i to jako mężczyzna jak i człowiek. Później ten rajdowiec zagrał w jakiejś reklamie, chyba z "czipsami" i ona go już nie lubi. Ot, masz babko kaftan....O czy tu mowa? Mówicie, że gość się wam podoba, co nie, ale jakbyście musieli spędzić z nim jakiś czas.......Ha, ha, pomyślcie tylko, ludzie - proszę - pomyślcie! Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia......E tam, wszystko to marność. Wasze opinie, zdania, poglądy, to też wszytko marność. Obłuda....Hipokryzja...Owszem Marilyn Manson ukazuje ....coś chce koniecznie nam przekazać, otworzyć oczy. Chce pokazać jakimi jesteśmy zakłamanymi istotami i tyle - bo jesteśmy. Dobra, nie ma co się dalej rozwodzić, nie widzę takiej potrzeby. Gadanie!
Autor: krzysiek Dodano: 25-09-2005
Adolf - Manson to jądrossacz
Kto z was (normalnych) lubi Mansona. Przecież to jest jakiś poroniony zbokol. Już nie wspomne o jego zoofilii... Do tego ma głupi blady ryj, tłuste włosy, śmierdzi od niego :D.
Autor: Adolf Dodano: 24-08-2005
Obiwan - .......
Ja tam go lubie.. moze i zachowuje się jak idiota ale wygląda śmiesznie :-pi ma naprawde fajną muzyke, choć zdecydowanie najlespze są albumy: Holy wood, Mechanical Animals,Golden age of grotesqe. Ogólnie moja recepta jest taka.. niesłuchaj tego co onim mówią tylko słuchaj jego muzyki (ale czasem lepiej nierozumiec tekstó :D) i będzie OK !
Autor: Obiwan Dodano: 27-07-2005
Maciux33 - Gratulacje, ugly kid joe!
Ugly kid joe. Pragnę złożyć ci gratulacje - wnioskując z twojej wypowiedzi twój iloraz inteligencji jest nie większy niż IQ 1 metra kwadratowego ściółki leśnej. Twoja wypowiedź brzmi tak a nie inaczej z powodu ekstremalnie płytkiego poznania przez ciebie zjawiska jakim jest Marilyn Manson. Nie będę się rozpisywał, ale jeśli chodzi np. o stosunki seksualne Mansona ze zwierzętami na scenie to zwyczajna, dziecinna plotka w którą wierzą tylko naiwniacy wierzący w to co piszą media - one rozdmuchują te fikcyjne afery by robić interes na takich ludzikach jak ty. No, ale co ja na to poradze... człowiek i tak uwierzy w to, co zechce.
Autor: Maciux33 Dodano: 12-06-2005
człowiek - cała prawda
marylin manson jak sam powiezdział robi to w pewnym sensie dlatego ze ludzie tego chcą: wyobrazcie sobie jacy ludzie zyja na tym świecie, jakie maja potrzeby,to nie jest jego wymysł, on nie zmusza do słuchania swej muzyki, ludzie sami lgna do niego , całe tłumy, przebieraja sie , malują....żałosne!-- a manson robi z nich króliki doświadczalne a następnie opisuje w swoich tekstach hehe, osobiście podobaja mi sie jego teksty i wypowiedzi na temat Boga, fanatyzmu. ludzie wierza w Boga ale sami nie wiedza po co , dlaczego i jak, a bo tak trzeba i tyle. masy ludzkie są niemyślące. marylin o tym też wspomina, wiekszość go za to krytykuje ale tylko dlatego ze nie mogą znieść prawdy o sobie i wszystkich ludziach.pokjazuje poprostu nasz kochany światek i co czyzby wam sie nie podobał? hehe- sami go tworzymy hehe, zastanówcie się ludziska chociaż odrobinkę, chyba że wasze małpie mużdzki nie są w stanie wyjść poza koło ograniczenia i przesądów- to wy tworzycie swiat i zobaczcie co narobiliście!!! a przecież np. w Polse 90% to katolicy hehe- żałosne!a co do tej stronki to jest ok. powinno być ich więcej, komentarzy i wywiadów takze, nawet w telewizji.chociaż ludzie jak go widza to nie chcą słuchać jego wypowiedzi bo albo są właśnie ograniczeni albo nie mogą sie pogodzić z prawda jaka on mówi i ze jednak ma racje hehe
Autor: człowiek Dodano: 09-06-2005
Racjonalista - Manson głosiciel prawdy   1 na 1
Uważam, że Marliyn Manson mówi to co wszyscy wiemy, lecz nie chcemy dopuścić do myśli. Świat naprawdę jest podły i szczęśliwy ten kto ma mierną optykę co do tej sprawy.
Autor: Racjonalista Dodano: 21-05-2005
Ugly Kid Joe - Marilyn Manson
Marilyn Manson to idiota i debil, robi z siebie takiego zjeba, że rzygać się chce. Jego piosenki są w miarę fajne, ale mają złe teksty itd. Przecież on uprawia sex ze zwierzętami! Ludzie, pomocy, jak można w ogóle *lubić* takiego człowieka.Takich wariatów powinni wystrzelać, albo dać do wojska mówię wam. Ja nie mogę abierzcie tego zboczeńca do wariatkowa.
Autor: Ugly Kid Joe Dodano: 10-05-2005
Krzysztof - Manson
Jestem fanem Marilyn'a Manson'a. Moja fascynacja jego muzyką zaczęła się tak naprawdę wtedy gdy poznałem go jako Artystę, a nie Anty-Chrysta - jak przedstwiają go media. Myślę że ten tekst powyżej bardzo wiele wyjaśnia o nim jako racjonaliście, artyście i po prostu człowieku
Autor: Krzysztof Dodano: 14-01-2005
Zuzka - tak..
Uwazam ,ze ten tekst powyzej jest sliczny ,malo takich tekstów ,powinni pisac takich wiecej ...
Autor: Zuzka Dodano: 28-07-2004

Pokazuj komentarze od pierwszego

« Wróć do strony
Reklama
[ Regulamin publikacji ] [ Bannery ] [ Mapa portalu ] [ Reklama ] [ Sklep ] [ Zarejestruj się ] [ Kontakt ]
Racjonalista © Copyright 2000-2018 (e-mail: redakcja | administrator)
Fundacja Wolnej Myśli, konto bankowe 101140 2017 0000 4002 1048 6365