Racjonalista - Strona głównaDo treści


Fundusz Racjonalisty

Wesprzyj nas..
Zarejestrowaliśmy
144.853.013 wizyt
Ponad 1060 autorów napisało dla nas 7269 tekstów. Zajęłyby one 28656 stron A4

Wyszukaj na stronach:

Kryteria szczegółowe

Najnowsze strony..
Archiwum streszczeń..

 Korea Północna zaatakuje
w 2018 r.
w ciągu kilku lat
nie zaatakuje
  

Oddano 2451 głosów.
Chcesz wiedzieć więcej?
Zamów dobrą książkę.
Propozycje Racjonalisty:
Sklepik "Racjonalisty"
Agnieszka Zakrzewicz - Papież i kobieta
John Diamond - Cudowne mikstury. Podręcznik sceptyka

Złota myśl Racjonalisty:
(..) dlaczego ktokolwiek miałby ufać Bogu albo też w ogóle uznawać jego istnienie? Jeżeli "dlaczego" znaczy "na jakich podstawach, podobnych tym, do których odwołujemy się, przyjmując hipotezy naukowe" - odpowiedzi nie ma, jako że nie ma takich podstaw.

Oto księga gości naszego portalu.
Możesz tu zostawić ślad po swojej obecności.

Dopisz się..
Data wpisuAutor/PseudoE-mailKomentarz
14-12-2006
szczurek
Piękna strona... ale dla mnie za mądra, może kiedyś dorosnę i będę bardziej kompetentna, by zostawić tu naprawdę trwały ślad. A na razie siedzę na swojej zabitej dechami wiosce i myślę że w tych ludziach jest ratunek dla tego bidnego kraju. Pozdrawiam wszystkich!
13-12-2006
dexter
wspaniała strona dla cywilzownych, myślących ludzi postępu. w kwestii ideologicznej zbliżona do moich poglądów. Moimi personalnymi autoryrytetami są: Sigmund Freud, Maria Szyszkowska, Pozdrawiam
13-12-2006
Krzysiek
Od dawna czytam i cieszę się, że jest tylu ludzi myślących racjonalnie :)
09-12-2006
Edzio
......//GRCJA I DYPLOMACJA RATUJE ŚWIAT//......
09-12-2006
Asia
Super strona - bardzo pasuje do moich pogladow. Pozdrawiam.
09-12-2006
piotr
Po śmierć klińcznej widze u ludzi ich serca i niewiem co to znaczy i w czasie śmierci klińcznej widziałem siebie obog ciała i było tam lustro przes kture przeszłem itam widziałem pełno ćał kture ze szponami i czarnymi skszydłami unosiły gdzieś te ćała
05-12-2006
Dudek
W końcu znalazlem to czego szukalem.Mam nadzieje, że dzięki tej witrynie poznam świat taki, jakim jest, a nie taki, jakim przedstawia go kościól, który przez tyle lat ograniczal mnie intelektualnie. Polecam. Pozdrawiam calą redakcję.
04-12-2006
ali200
dużo ciekawostek.napewno będę tu zaglądał.pozdrawiam.
01-12-2006
Mati77
Gratuluję. Dobra robota. Od dziś będę stałym bywalcem Waszego serwisu. Życzę stale rosnącej liczby użytkowników. Pozdrawiam serdecznie.
29-11-2006
Andrzej
Dziękuje wam serdecznie. Dzięki tej stronie znalazłem potrzenbne mi materiały, których nie ma chyba nigdzie.
26-11-2006
Mariusz
Racjonalistą się urodziłem i może dlatego zajmuję się przedmiotami ścisłymi. Ostatnio czytałem "Kartezjusz i racjonalizm" - Geneviève Rodis-Lewis i naprawde polecam wszystkim. Książka ta zmieniła mi wiele poglądów które uważałem za najważniejsze. Człowiek jednak uczy się bez końca i z biegiem lat mówi do siebie: jaki ja byłem naiwny. Racjonalizm to sztuka dostęna tylko dla otwartych umysłów. Pozdrawiam kolegów !
23-11-2006
Dłuciarz Barbarzyńca
wreszcie jakaś fajna i pożądna stronka, podoba mi sie ze jest tu wszystko pokazana trzeźwym okiem, bez owijania w bawełne czy zwalania wszystkiego na jakieś bustwa. 10 przykazań bożych ?... - czemu nie?... to dobra sprawa, ale prawdą jest to że akurat katolicy tego nie przestrzegają, poza tym głównie religie są powodem podziałów wśród ludzi (nielicząc polityki i pieniędzy) Tak więc DUŻY plus za te stronke i jej realistyczne podejście do wielu rzeczy i spraw pozdrawiam
18-11-2006
Artur Wnęk / Artii
Przykre jest to na tej stronie ze szuka sie tematy zastepcze jak juz nie ma argumentow :( Przykladowo jakis cud opisal autor w ksiazce, gdy juz nikt nie jest w stanie obalic tego co jest w ksiazce napisane to wtedy grzebie sie w zyciu prywatnym tegoz autora, lub prubuje sie jakos ta ksiazke zdyskredytowac przeroznymi argumentami :( I to ma byc RACJONALIZM??? :( A pozatym czy rzeczywiscie chodzi o gdybanie, urajanie sobie czegos, tlumaczenie sobie czegos po swojemu i utwierdzanie w tych swoich urojeniach innych osob? No chyba nie tedy droga. Musicie siegac zrodla a mniej gdybac co sie wam wydaje.
17-11-2006
Łukasz Klimek
Szanowni Racjonaliści. Życzę Wam owocnych poszukiwań sensu Waszego myślenia i... trochę więcej rozumu.
16-11-2006
Alka
Pozdrawiam wszystkich!
13-11-2006
OLUSICKA
Jestem zaskoczona tą stroną. Wiele tu ciekawych rzeczy. Matko od czego zacząć!!!
13-11-2006
Honorata Janik
Szanowna Redakcjo! Przypadkowo, podczas poszukiwaniu tekstu "Mlot na czarownice", sfrustrowana faktem, ze na niemieckich stronach internetowych nie znalazlam jego tlumaczenia, trafilam na polska strone Racjonalistow. Teksty, ktore tu znalazjam sa fascynujace i ciekawe, szczegolnie interesujace sa artykuly o roznych odlamach chrzescijanskiego kosciola. Mieszkam od ponad dwudziestu lat w Niemczech, chodzilam tutaj do szkoly, studiowalam i promowalam medycyne. Bardzo zaluje, ze w niemieckim spoleczenstwie nie obserwuje sie duzego zainteresowania tematami, ktore odbiegaja od ich ukierunkowania zawodowego. Odnowienie mysli racjonalistycznej byloby przydatne nie tylko w Polsce. Problem kultury niemiekiej nie sprowadza sie do braku klerykalizmu czy zabobonow, lecz do braku jakiejkolwiek idei w zyciu oprocz materlializmu. To jest druga strona medalu, gdy spoleczenstwo neguje stare religie, a nie znajduje zastepczej mysli, ktora by wypelnila ta pustke. Zycze duzo sukcesu dla Racjonalist
12-11-2006
Maziam
Bardzo fajna strona z ciekawym pomysłem. Trafiłam na nią przypadkowo i na pewno będę odwiedzać w przyszłoaści.
07-11-2006
baska
Fajna stronka bardzo mi pomogła w zadaniu z biologii==>Nobliści z medycyn i chemii z tego roku.Tylko z biologi jeszcze w tym roku nik nie zdobył Nobla...Pozdrawiam serdecznie papa:):)
05-11-2006
Ula
Jestem pierwszy raz ale zapewniam nie ostatni
04-11-2006
Marian
Seredcznie pozdrawiam redaktorów tej witryny. Czytanie artykułów często polecam dojrzewającej córce. Brakuje autorytetów i wyższych wartości wokół nas dlatego wasze treści są nieocenione zwłaszcza dla tych, którzy nie mogą poświęcić wystraczająco dużo czasu dla dzieci. Dziękuję..
03-11-2006
margo jenisej
ogólnie bardzo pozytywne wrażenia z wizyty na waszej stronie, pozdro :)
02-11-2006
Uczelniada
Kochasm racjonalizm, uważam go za swoją przewodnią ideę życiową :) Stronka fajna
31-10-2006
Waldemar Ingdahl
It was with great pleasure that I saw the "Racjonalista" website, as Poland does need your work. My name is Waldemar Ingdahl and I am the director of Eudoxa, the think tank in Europe specialized on issues regarding science and technology. If we can be of assistance with an article discussing medicine, biotechnology or stem cell research just to name to examples we would be happy to help you. Yours sincerely
29-10-2006
Miateusz
Fajna, bede polecał i pozdrawiam autorów
28-10-2006
wiesiek
Szukając informacji o prof.Weinbergo trafiłem na Was. Świetnia. Nawiązałem też dzięki Księdze gości kilka ciekawych kontaktów. Brakuje mi tylko forum na którym spotykali by sie ludzie pragnący wymieniać się merytorycznymi uwagami, problemami z zakresu matematyki, fizyki, biologii- mniej "dyskusji światopoglądowych" :)Pozdrawiam szczególnie wszystie Panie. Proszę o kontakt.Dobrej zabawy! Słyszłem o badaniach nad szczurami. Kiedy jeden z nich nauczył się trafiaś przez labirynt po jedzenie spesyficzny aminokwas znaleziony w jego mózgu wstrzyknięto innemu.Trafiał od razu bezbłędnie!? Doświadczenie wykonana w USA 20 lat temu-szukam bliższych informacji. :);):);)
24-10-2006
bb
przypadkiem tu trafilam :) i poczulam ulge, ze wcale nie jestem wariatka :) zamierzam tu czesciej zagladac :) pozdrawiam
17-10-2006
ja
bardzo fajna stronka pomogła mi w rozwiazaniu pewnych rzeczy :) trzymajcie tak dalej! pozdro dla odwiedzających!:]
17-10-2006
Torhia
Bardzo dobrze redagowana strona. Trzymajcie tak dalej!
14-10-2006
Ras Fufu
W tym kraju czasem ludzie się czują osamotnieni jeśli mają inne poglądy. Bardzo się cieszę że działa ta strona. Mimo że jestem rastamanem i wierzę w to że we wszystkich rzeczach, wokół nas i w nas znajduje się jakiś boski pierwiastek, boska istota, to mam bardzo krytyczne podejście do teologii i lubię czytać krytyczne teksty. Miło ze ktoś jednoczy ludzi którzy myślą odważnie. Miło jest przed snem sobie pomyślec że są w tym kraju ludzie którzy myślą podobnie do nas i nie boją się tego mówić. Jah bless dla was. Hallelu Jah.

« Pokaż poprzednie
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15]
[16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30]
[31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45]
[46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60]
[61] [62] [63] 
Pokaż kolejne >

Aby dodać swój komentarz, wypełnij poniższy formularz.

 Twój podpis (wymagany): 
 E-Mail: 
Treść:
 Długość treści do 1000 znaków, brak wulgaryzmów.
 Większe wypowiedzi prosimy składać na Forum.
 Wpisy o charakterze reklamy lub kryptoreklamy nie są akceptowane.
 ?
 

[ Regulamin publikacji ] [ Bannery ] [ Mapa portalu ] [ Reklama ] [ Sklep ] [ Zarejestruj się ] [ Kontakt ]
Racjonalista © Copyright 2000-2018 (e-mail: redakcja | administrator)
Fundacja Wolnej Myśli, konto bankowe 101140 2017 0000 4002 1048 6365